piątek, 12 września 2014

Prezenty na Ślub

Moje ostanie "wypociny" XD
6 wrzesnia byliśmy na ślubie i weselu mojej najlepszej kumpeli
Ja jak to ja nie mogłam się powstrzymać, aby nie zrobić jakiegoś fajnego prezentu.
 
Tym razem był to kosz z papierowej wikliny i kwiatami wykonanymi z filcu:
 

Kolejnym prezentem od nas był Box Ślubny:

Kosz wykonany z papierowej wikliny(ja:)
Box posiada 6 przegródek i w każdej coś innego:
* Na podróż poślubną-mapa.Młodzi wybierają się na podróż poślubną do Krakowa dlatego też ta mapa
*Na osłodę- Raffaello
*Na rozmnożenie-drobniaki
*Na przyszłość-smoczek
*Na szczęście-zdrapki
*Na zdrowie-wino

 


Skromnym prezentem od moich rodziców był tort z ręczników, który również wykonałam
 Wewnątrz znajdował się szampan Cincin
Wierzch ozdobiony tasiemkami w 2 odcieniach fioletu oraz perełkami
Jeden ręcznik był duży kąpielowy, a drugi mniejszy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz